pátek 29. listopadu 2013

Když knihy svítí.....

Máme krásný stromeček. Není zelený, ale s dřevem má hodně společného. Je totiž z papíru. U nás v knihovně svítí knižní vánoční stromeček. Zpříjemňuje čas před Vánocemi nejen nám, knihovníkům, ale především čtenářům.
Nepodařilo se mi ho vyfotit tak krásně, jako mým kolegyním, proto si ho s dovolením půjčuju z FB profilu naší knihovny.

Tak tady je, kluk jeden knižní, vánoční:


9 komentářů:

  1. To je opravdu krásný stromisko :D Musela být radost ho vytvářet ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme za chválu...já mám na něm tu nejmenší zásluhu, a tou je propagace :). Kolegyním tvůrkyním vyřídím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ten je opravdu krásný!
    Loni jsem se snažila o podobný, v menším provedení - aby se mi vešel do pidibytečku - a musím přiznat, že jsem ve své snaze naprosto pohořela.
    Prostě se mi ne a ne docílit "stromového tvaru". A strašně mě to žralo, protože se mi to moc líbí! Takže kolegyním vyřiďte, že mají můj obdiv a respekt! :)

    http://nest-full-of-daffodils.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je nádherný. Takový by se mi také moc líbil, ale děti trvají na klasice. I když lásku ke knihám po mně naštěstí zdědily.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherný blog, ode dneška sem chodím pravidelně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ten pocit, že to je knihovna u nás v Karviné! :D Nebo že bych se spletla? :D Úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rodaw, děkuju :)
    Terkik: ANO!!! Je to ta naše karvinská - pobočka v Ka 7 :)

    OdpovědětVymazat