pondělí 25. listopadu 2013

Život té druhé


Marta a Eliza. Dvě sestry, každá je jiná. Marta je dokonalá stepfordská panička s přesně nalinkovaným životem. Dvě nádherné děti, milující manžel, na obzoru vysněný dům.... co víc by si mohla žena přát? Eliza to má jinak. Malý byteček, kde je pořád binec, bohémský přítel a touha po jiném životě. Elize se líbí, jak žije její sestra. Chtěla by děti. Jenže její partner na tohle vůbec nemyslí. Eliza ho tedy pouští k vodě a stěhuje se k sestře.
Ve stejnou dobu Martě její muž oznámí, že od rodiny odchází. 
Co teď sestry čeká? Mají možnost zkusit si život té druhé. Marta se bezhlavě pouští do milostného dobrodružství a Eliza se stará o neteř a synovce. Mezitím hledá potencionálního tatínka pro své vlastní dítě. 
Role obou mladých žen se obrátily. Eliza se zklidnila a přišla na to, že jí bývalý přítel vlastně chybí. A Marta? Z ušlápnuté puťky se mění v sexy dračici, která zjistí, že manželův odchod je to nejlepší, co ji mohlo potkat. Jak obě sestry využijí nové příležitosti, které jim život dává? O tom vypráví román, ve kterém nechybí láska, romantika ani humor. Je napsán ve stylu, který mám ráda - připomíná mi mou oblíbenou Freyu North. Autorka se nevyhýbá ani sexuálním scénám, které v knihách nemám ráda, protože je málokdo umí vystihnout tak, aby se člověk neklátil smíchy. Adele Parks se s nimi vyrovnala docela dobře. 
Eliza mi byla více sympatičtější než Marta. Na ní se mi nelíbilo, jak se doprošovala manžela - než si uvědomila, že na světě není jen on :-).
Mám ráda knížky britských a irských autorek, které nejsou moc přeslazené a nepostrádají vtip a humor. V poslední době navíc vyhledávám čtivo spíše odpočinkové, takže mi tahle knížka vyloženě sedla. Velké plus má i obálka, která se mi zalíbila na první pohled.

(Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Domino)

Žádné komentáře:

Okomentovat