středa 2. července 2014

Svatební noc


Nemohla jsem se dočkat, až se mi do rukou dostane nová Sophie Kinsella. Těším se na každou její knížku, vždycky se bavím a odreaguju.

Svatební noc rozehrává příběh sester Fliss a Lottie, které k sobě mají blízko. Matku nemají, otce zajímá spíše whisky než dcery, a tak jim nezbývá než se spolehnout jedna na druhou. Nejinak je to i teď, kdy se Fliss rozvádí a Lottie naopak očekává nabídku k sňatku. Jenžel Lottie dřív mluví než myslí a tak na Richardovo "Chtěl bych se na něco zeptat" odpovídá ihned "ANO". Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby už předtím zbrklá Lottie nesdělila své domněnky hostům v restauraci. Trapas, jak má být.
Ale Lottie nelení a vzápětí kývne na nabídku bývalé lásky z mládí. Co kdyby navázali na staré časy a vzali se. Vždyť jim to tehdy tak klapalo...
 Fliss se to nelíbí a všemožně se snaží svatbě zabránit. Když se to nepodaří, napadne ji geniální řešení. Sňatek se dá anulovat, pokud nedojde ke konzumaci manželství. Rozkaz je jasný: za žádnou cenu nesmí mezi novomanželi dojít k sexu. Do svého plánu zasvětí nejen ženichova kamaráda a právníka v jedné osobě, který je mimochodem dost protivný okouzlující, ale také zaměstnance hotelu, kam Lottie míří na líbánky.
Dochází tedy k mnoha komickým situacím, které Sophie Kinsella umí popsat tak, že máte pusu od ucha k uchu a ani o tom nevíte.

Tahle knížka mě chytla od první stránky. Když jsem se nesmála nahlas, měla jsem aspoň oba koutky permanentně vzhůru. Prostě pohodová humorná knížka, akorát na letní dovolenkové čtení.

Žádné komentáře:

Okomentovat