neděle 19. dubna 2015

Nové přírůstky

S radostí a částečným zpožděním hrdě představuju nové přírůstky do čajové rodiny.
Z jarních prázdnin, které jsem z poloviny trávila v Tatrách, jsou tyto Mistraly a Popradské čaje, které jsem si pořídila v obchodě v Tatranské Lomnici. Přiznávám dobrovolně, že z větší části jsem do Tater jela právě kvůli skvělým čajům, které na Slovensku mají. Značka Mistral patří mezi moje nejoblíbenější.
Všechny jsou výborné, mají výraznou chuť přesně po těch ingrediencích, které obsahují. Miluju čaje se skořicí, proto Mistral Jablko&škorica je asi můj největší favorit z téhle slovenské sbírky. Druhým oblíbencem je zelený s melounem a mátou, jeho chuť je opravdu autentická, máte pocit, že žvýkáte melounovou žvýkačku. Výborný bude chlazený v létě.

Tento víkend jsem byla v Praze. Náhodou jsem v jednom marketu objevila čaje značky Loyd. Samozřejmě ji znám a doma už mám jejich Švestky&skořice(!), no ale tohle jsem tam přece nechat nemohla.
Úžasné plechovky s čaji (porcované pyramidky, 40 ks v jedné piksle) mě totálně nadchly. Vybrala jsem si ovocný Večer s příchutí punče a Romance badyánu a skořice (no jo, no), což je směs černého čaje s kořením. Oba výborné, akorát ten černý by mohl být trošku štiplavý, když v sobě kromě výše uvedeného koření obsahuje i pepř. :-).
Docela dobře si ho umím představit slazený medem s trochou mléka, něco na způsob čaje masala, který mám ráda. 
No a co piju teď večer, když tohle sepisuju? Heřmánek, který spolu s mátou považuju za nepostradatelný základ a nesmí chybět v mé soukromé čajovně. :-). 

1 komentář: