pátek 20. prosince 2013

Vánoční biblioperličky

Telefon z ústředny: "Dobrý den, já bych chtěl přepojit tam, jak chodijou ty děcka".
****


Odposlechnuto:
"Dobrý den, na chvíli bych chtěl zapůjčit internet."
 ****


"A víte co??? Dejte mi to tentokrát rovnou na tři měsíce, když budou ty Vánoce."
****

 "Máte prosím vás tu knížku Sedm stínů?"
"???? Sedm stínů? To mi nic neříká. Máme akorát 7 dní hříchů, ale stínů? A sedm? Nemyslíte odstíny šedi? Padesát odstínů šedi?"
"Jooo, to je ono!!! 

*****

Čtenářka u pultu s časopisy: "Au, au, jéžiš, bože, au, au, to je bolest. Mě ty záda tak bolí."
Otočka ke mně: "Paní, taky vás tak bolí záda jako mě?" :))))))))

*****

 
Telefon:
"Dobrý den, prý tam u vás mají děcka nějakou akci."
"Ano, mají, přepojím vás na dětské, řeknou vám k tomu víc."
"No tak jo, když vy nic nevíte." :)))))


3 komentáře: