čtvrtek 19. prosince 2013

Dědictví krve




Co mají společného trochu upjatá vědkyně Brigitte a siouxská dívka Wachiwi? Obě dělí více než dvě století, také jejich společenské postavení je odlišné. Osmatřicetiletá Brigitte žije ve spokojeném vztahu s Tedem. To si aspoň myslí. Čeká na ni však nemilé překvapení, když se dozví o Tedově plánu odjet na dlouhodobou stáž do Egypta. Sám, bez Brigitte. Zklamaná žena chce zapomenout, začne proto pomáhat matce, která se zabývá rodinnou genaologií. Podaří se jí vypátrat, že mezi jejich předky patřila právě Wachiwi, která se dostala až na dvůr francouzského krále Ludvíka XIV a provdala se za markýze. Při rozplétání spletitých nitek Wachiwina osudu se Brigitte stává smělejší a odvážnější, stejně jako její předchůdkyně.
Danielle Steelovou jsem četla jako středoškolačka. V té době byla mou nejoblíbenější autorkou.Bývala jsem věčně do někoho platonicky zamilovaná, její knížky mě hezky ladily na romantickou notu. Dokonce jsem její život a tvorbu zpracovala i v maturitní otázce z angličtiny :-) No co, no :-).
Postupem času jsem ji číst přestala a do rukou ji vzala až teď, zaujal mě děj románu Dědictví krve. Příběh je čtivý, poutavý - hlavně osudy Wachiwi. Celkově je knížka jako oddechovka ideální.

Žádné komentáře:

Okomentovat