pátek 21. června 2013

Sextenze


No teda!!!! Tak tahle knížka mě dostala. Navedla mě k ní kolegyně, která o ní někde četla. O sexu se v současnosti píše hodně a pořád, a tahle kniha ze zaběhnutého stereotypu bohatý muž + nezkušená dívka vybočuje. Sexuální pratiky, fantazie jsou podány tak, že se sice červenáte,ale zároveň si užíváte poetický styl pana Krůty, známého textaře. Co je vše možné i nemožné v sexu a jak se vyrovnat s tím, když jeden z partnerů vyznává jiné životní a morální hodnoty než ten druhý.
Příběh pětapadesátiletého Tomáše, spisovatele na volné noze a Báry, ženy posedlé sexem a sadomasochistickými praktikami, jsem přečetla za víkend, pořád jsem k ní odbíhala od všech domácích činností :-).
Románem se ještě jako vedlejší dějová linka vine příběh Bářiny babičky, která prožila krásné manželství. Je to vlastně taková paralela k nevyrovnanému vztahu Tomáše a Báry. Tomáš se bojí navázat bližší vztah, trochu ho děsí věkový rozdíl (Báře je 37 let) a zároveň je šokovaný jejím sexuálním chováním. Jednoho dne mu totiž přijde dost peprná sms zpráva, která patřila jinému muži. A Bára má co vysvětlovat.....
Tomáš chce zjistit něco o Bářině stylu života, proniká do tajů internetových seznamek a chatů, kde se scházejí milovníci neobvyklých sexuálních praktik. Narazí někde na Báru?
Líbil se mi styl, jakým je román napsaný, i když to není lehké čtení, právě díky té poetičnosti. Jakmile se člověk "včte", nedá se odtrhnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat