sobota 1. června 2013

Jmenuji se X


S erotickými knihami se v poslední době roztrhl pytel. Knižní trh je jimi doslova zaplaven. I já jsem se nechala nalákat a pár jich přečetla. Mezi nimi se ocitla i kniha Jmenuji se X od A. J. Molloy (jde o pseudonym známé autorky - kterépak asi?).
Nečekala jsem nic převratného - ono to asi ani v tomhle žánru nejde jinak, jedná se tam vždycky především o sex, četbu jsem brala jako oddechovku. Jediné, čeho jsem se bála, byla vnitřní bohyně. V 50 odstínech jsem ji měla plné zuby, v tomhle románu naštěstí nebyla. Zato mě dorazila přezdívka hlavní hrdinky. O té za chvíli :-).
Alex je dvaadvacet let, je studentkou a z USA přijíždí do slunné Itálie, konkrétně do města Neapol, napsat diplomovou práci o organizovaném zločinu v Itálii.
Přátelé Alex říkají "Ixka", což mi přišlo v českém překladu divné - pořád jsem si představovala, že má Alex křivé nohy :-). A taky mi to znělo jako fixka.
Když se Alex seznámí s tajuplným a nechutně bohatým lordem Roscarrickem, je jasné, co bude následovat.
Ano, hodně sexu, autorka nešetří popisy, jsou hodně šťavnaté. Kromě klasického, už docela ohraného tématu, kdy si chudá a sexuálně ne moc zkušená dívka začne vztah s krásným a bohatým mužem, čtenáře čeká i trocha napětí a hlavně krásná a slunná Itálie.
Na Alex sice čeká láska, ale také několik překážek. "Ixka" se musí zúčastnit příjmání do kultu Dionýsa, jinak by nemohla pokračovat v započatém vztahu s Roscarrickem. A můžu říct, že popis toho, co tam Alex zažila, je opravdu pikantní..... jeden by se červenal. 
Román se mi četl dobře, byl napsán lehkým stylem, žádné zbytečné chození kolem horké kaše. Líbilo se mi, že se děj odehrával v Itálii, pro romantický příběh je to skvělá kulisa.
A když Alex v průběhu děje pronikne až do samého nitra mafie, je to chvíli docela napínavý thriller.
Takže hledáte-li něco lehčího nebo už máte dost Anastasie a její vnitřní bohyně, ale erotické romány vás baví, klidně se začtěte.

(Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment)

1 komentář:

  1. No to by mě zajímalo, která slavná autorka se pod tím pseudonymem skrývá...nikde jsem to nenašla :)

    OdpovědětVymazat