čtvrtek 25. června 2009

Jablka v županu

Hromadí se nám doma jablka, která nikdo nechce jíst. Už nejsou moc čerstvá, ale něco dobrého by se z nich ještě dalo udělat.
Napadla mě jablka v županu - taky jedna z oblíbených pochoutek z dětství.
I když recept znám, přesto jsem trochu gůglila a našla spoustu variant na tuto levnou pochoutku. Jablíčka se dají namáčet v palačinkovém těstě a pak obalovat ve vanilkovém nebo skořicovém cukru - což budu dělat i já, nebo se mohou zabalit do listového těsta. Zní to dobře, ale listové těsto u nás v rodině mám ráda jen já, takže bych se moc nezavděčila. Do těhle listových župánků je možno přidat i oříšky, marmeládu, tvaroh a podobné dobroty, které chuť jablíček oživí.
Recept sem dávat nebudu, základní variantu zná určitě každý, nu a tu slavnostnější si může najít na webu podle své chuti a obsahu ledničky :).

Žádné komentáře:

Okomentovat