pondělí 11. srpna 2014

Zmrzlinové sedmé nebe



Anna a Imogen jsou sestry rozdílných povah. Rozumná a klidná Anna si právě pořídila nový byt, ve kterém se chystá bydlet se svým snoubencem. V práci ji povýšili a ona se těší na nové výzvy, které ji v zaměstnání čekají. Imogen miluje cestování a dobrodružný styl života. Momentálně pobývá v Thajsku, kde fotí podmořský svět. Domů, do přímořského městečka Brighton ji to vůbec, ale vůbec netáhne...
Znenadání sestrám umírá jejich milovaná babička. Při čtení závěti se mladé ženy dozví, že jim odkázala rodinnou cukrárnu.
S něčím takovým vůbec nepočítaly, po pohřbu chtěly pokračovat ve svých zajetých kolejích.
Když do zaprášené a trochu zanedbané cukrárny vstoupí, obě cítí obrovskou výzvu. Babička už ke konci nezvládala obchod vést a ony se rozhodnou, že se pokusí vzkřísit jeho zašlou slávu.
Anna se vydá do Itálie na kurs přípravy zmrzliny a Imogen nechává na týden vést cukrárnu samotnou.
Podaří se vysněný plán? Vydobude si cukrárna svůj bývalý věhlas? A co milostné vztahy sester, bude na ně v ruchu podnikání čas?

Tenhle milý román jsem přečetla zhruba za tři hodiny. Kouzelné vyprávění o dvou sestrách, které rozjíždějí cukrárnu, mi prostě učaroval stylem i samotným nápadem, i tím, že se odehrává v Anglii.
Knih o lásce a vaření vychází hodně, tady autorka využila své vášně pro zmrzlinu.
Jemná romantika, lehký humor a spousta svěží zmrzliny, tak by se dal v několika slovech shrnout román Zmrzlinové sedmé nebe. Je skvělým tipem na prázdniny nebo dovolenou.

P. S. Muffiny na fotce dělala má úžasná kolegyně Danka - fajn kolegyně, šikovná knihovnice, která to umí s dětskými čtenáři, ale především výborná kuchařka.

5 komentářů:

  1. Tuhle knížku jsem viděla a hned mě zaujala po Tvé recenzi ještě víc, třeba se k ní někdy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné muffínky! Knihu jsem viděla prodávat, ale bála jsem se nějaké červené knihovničky, tak škoda, že jsem po ní nesáhla. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. O knižke som nepočula, no môže to byť príjemný príbeh. :)
    Tie muffinyy sú krásne.

    OdpovědětVymazat
  4. Muffiny byly limetovo matove a jen se po nich zaprasilo: )

    OdpovědětVymazat
  5. Skoro 300 stran za 3 hodiny? A to jsem si myslela, jaký jsem rychlík, když jsem Padesát odstínů šedi přečetla za jeden den :)

    OdpovědětVymazat