čtvrtek 31. května 2012

My se v práci fakt nenudíme :)


Přišly dvě blondýnky, jedna vrací knížku. Říkám jí, že si může jít půjčovat.
"Fakt můžu? Sama?" :)))
Vysvětluju slečně, kde máme v Ka antikvariát. Je to ve Fryštátě v Městském informačním centru, na náměstí, jak je kašna, vedle bylo pekařství..Nad dveřmi mají zelené íčko. Vysvětluju složitě, protože mě v té chvíli nic jednoduššího nenapadá. Slečna přikyvuje, pak si to ještě ujasníme a ona: Jojo, už vím....náměstí.... a jak je orloj....:))))))
Dotaz dne: "Máte tady od nějakého Rusa Jeden den?"
‎"Romeo a Julie....slyšel jsem, že existuje zkrácená verze." "Tu nemáme, bohužel." "Aha, takže máte jen tu jako scénář."

Hláška dne: "Prosím vás, já jsem si vždycky chtěla přečíst Čachtickou paní...máte něco takového?"



Perlička dne: Paní si bere knížky a říká mi: "Já myslela, že když je sobota, budete tu sama a budete mít leháro." :D:D:D:D:D


Kolegyně kopíruje a ptá se: "Chcete to okopírovat i z druhé strany?" (Druhá strana byla popsána jen nějakými pokyny)
"Ano, chci, je to ze dvou stran, tak chci obě."
"Jasně, já se jen ptám, protože někdo to chce jen z té jedné, hlavní strany."
"Ale já nejsem někdo." :D:D:D


Výrok dne: "Prosím vás, kde bych našla knížku Smrt je mým koníčkem?"




Žádné komentáře:

Okomentovat