pondělí 20. července 2009

Twilight







Ač už dávno nejsem teenager, očarovala mě sága Twilight od Stephanie Meyer. Příběh citlivé Belly, která se zamiluje do upíra, si získal nejednou dospělou čtenářku i čtenáře.

Hlavní hrdinka Bella se stěhuje ke svému otci, do upršeného městečka Forks. V tomto nudném městečku potkává svou lásku, spolužáka Edwarda, na němž je však něco podivného...
Zamilovaný pár musí překonat mnoho překážek, které brání jejich lásce, ať jsou to rodiče, nepřátelé nebo základní lidské potřeby - jídlo, spánek, které upíři nemusejí vůbec řešit :).
Většinou platí, že první kniha nebo film je nejlepší a pokračování obvykle za moc nestojí. Musím říct, že v tomto případě to je naopak. Každé pokračování je napínavější a zajímavější, musela jsem číst a číst, ještě, že jsem měla dovolenou :).
Film, natočený podle první knihy, jsem zatím neviděla, ale slyšela jsem názory, že se příliš nepovedl.

Twilight, česky Stmívání, obsahuje čtyři knihy: Stmívání, Nový měsíc, Zatmění a Rozbřesk.
Autorka má údajně rozepsané páté pokračování, celý příběh je tentokrát popisován z pohledu Edwarda Cullena. V psaní však nepokračuje, rozzlobilo ji, že část rukopisu unikla na internet.

Žádné komentáře:

Okomentovat