úterý 25. března 2014

Ranějarní perličky

Dotaz čtenářky: "Nenašla byste mi, prosím, Matku?"
Odpověď: "Moji, nebo vaši?  (No to se nabízelo :-))



"Prosím vás, zapomněla jsem si brýle...máte Šifru od Leonarda?" Teď nevím přesně toho spisovatele.....Jéé, máte ji...Brón je to, Dan Brón..." :-)))



"Ještě tu knížku, jestli máte....Freddie Mercury"
"Freddie Mercury? To musíte o patro výš, tam jsou životopisy..máte na mysli životopis zpěváka Mercuryho?"
"Neeee.....myslím ten horor.."
"Freddy Krueger?"
"Ano!!"


 
 Paní vrací audioknihy: "Já bych si zase vzala nějaké cédéčko. Něco čtivého, co se dobře poslouchá."


A další perlička: Paní přijde k nám na oddělení Beletrie a ptá se: "Kde tady mám hledat nějaké romány?"
  

Paní říká, že si dneska nebude nic půjčovat, protože má knížky od Ježíška. Ptám se, co hezkého dostala.
"Ááále, takový zvláštní dlouhý název to má. Jak nějaký dědek někam leze nebo co.."
(Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel) :-)))))))
 
 



 Dnešní perlička: Mladý muž v rukou drží hromadu papírů a chce ještě tisknout z flashky. Papíry k soudu. Ptám se ho, jestli chce ty papíry i naskenovat, jestli je bude posílat mailem.
"Ne, dám to na podatelnu."
"Dobrá, takže vás připojím na počitač...víte, jak dlouho tam asi budete chtít být?"
"Myslíte na soudě? " :-))))))
Nakonec jsme se domluvili :-)




3 komentáře:

  1. Koukám, že další knihovnice! A takovéhle hlášky znám taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Něco čtivého, co se dobře poslouchá :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, "něco čtivého, co se dobře poslouchá" mě také pobavilo. Stejně jako "dědek, který někam leze". :D

    OdpovědětVymazat