pondělí 5. září 2011

Knižní jarmark a "Horničák" 2011

Rok se s rokem sešel a naše knihovna ve spolupráci s městem pořádala další ročník Knižního jarmarku, tentokrát to byl už ročník sedmnáctý :). Po dvou letech jsem se zase dostala k prodeji knih, loni jsem byla na pobočce, někdo přece musel půjčovat :). Takže jsem si užívala atmosféru, knihy šly na dračku..bodejť by ne, když byly za babku ;-). Pět korun stála jedna, no nekup to. Večer jsem sice necítila nohy, ale stálo to za to, už se těším na další ročník.


V sobotu se konaly tradiční Hornické slavnosti, nadace OKD pořádala slavnostní průvod neziskových a příspěvkových organizací., Naše knihovna se zúčastnila taky, knihovnice šly za knihy nebo časopisy :), děti měly pohádkové masky. Sranda byla. A nejlepší na průvodu byli lonštní účastnici soutěže Česko Slovensko má talent - Long vehicle circus. Parádní, ani jsem nedýchala, když kolem nás na těch svých dlouhých nohách tančili :). Taky masky v nadživotní velikosti skupiny Teatro Cirkus byly ohromující. Více tady.



Žádné komentáře:

Okomentovat