středa 6. května 2015

Hop do (peřin) knih

A máme tady novou várku recenzáků. 
Na Návrat do Killybegs jsem se těšila hodně moc, Irsko je moje srdcovka. Jednoduchý příběh to tedy nebude, hlavní hrdina se musí vypořádat se svou kontroverzní minulostí. Vydává Argo.

Vila v Sadové mě překvapila svou velikostí a tloušťkou (u knih to není nikdy na škodu, víme).  Děj se odehrává ve dvou časových rovinách - současnost a období 2. světové války, částečně vyprávění v první osobě, částečně deník. Děj se odehrává v Moravské Ostravě. No tady jsem tedy neváhala ani minutu. Knihu vydal Fragment.

Ještě Cartierova panteřice - napříč dvacátým stoletím mapuje životní osudy Jeanne, která po různých peripetiích, které jí život připravil, zakotví u klenotníka Cartiera. Beletrizované životopisy se Metafoře opravdu povedly  a stojí za přečtení.

Už jsem začala číst Killybegs a musím říct, není to veselé čtení, hrdina vyrůstal v chudé rodině irského fanatika a....a už mlčím, počkejte si na recenzi :-).


Žádné komentáře:

Okomentovat