středa 21. ledna 2015

Vánoční nálož


Po Vánocích už sice není ani vidu ani slechu, leden má za sebou větší půlku, pořádná zima v nedohlednu a já se teprve teď dostávám k tomu, abych vám představila své vánoční knižní přírůstky. Jsem na ně náležitě pyšná a neodradily mě ani dobře míněné rady, abych si knížky nekupovala, že je nebudu mít kam dávat :).

Koupit si knížku je pro mě svátek. Protože pracuju v knihovně, mám ke svým oblíbeným kouskům, jakož i k novinkám přístup, takže je jasné, že většina mého přečteného repertoáru pochází právě z knihovny. Ale jsou knihy, které ve fondu nemáme, a já vím, že bych si je chtěla přečíst, takže když se nabídne skvělá příležitost, abych si je pořídila za dobrou cenu, nemám důvod váhat.

Když člověk zabrousí do Levných knih, nestačí se někdy divit. Tolik skvělých knížek za opravdu lidové ceny. Neváhala jsem si tam pořídit Ježíška pro sebe i naše mamky a pak si tam ještě nakoupila po Vánocích.

Z knížek jsem moc nadšená, zatím jsem ve stádiu, kdy si je jen prohlížím a listuju v nich. Jsem moc ráda, že se mi podařilo sehnat Dopisy malých žen a Sny o vůni citrónů, po kterých jsem vždycky v knihkupectví pokukovala. Ani ostatní nemůžu nechat stranou a už se těším, až se začtu.









Žádné komentáře:

Okomentovat