čtvrtek 3. května 2012

Polibek nesmrtelnosti

První díl ze série Krvavá romance od autorky Alice Moon Polibek nesmrtelnosti čtenáře zavádí do malého městečka, kde žije studentka Sára. Před rokem se sem přistěhovala s matkou po smrti otce. Sára nemá příliš mnoho přátel, je samotářská, navíc se trápí, protože nebyla u toho, když její tatínek umíral. Její jedinou opravdovou kamarádkou je spolužačka May. Začíná první den nového školního roku, studenti čekají na projev ředitele a nové spolužáky, kteří k nim nastupují. Jedním z nich je Dustin. Když Sára Dustina poprvé uvidí, cítí, že mezi nimi přeskočila jiskra. Nový kluk ji něčím přitahuje, při každém jejich setkání má Sára pocit, že k sobě patří. Dívka je zmatená, Dustin se jí  totiž snaží vyhýbat, nejlepší kamarádka před ní něco tají. Co se děje? Opravdu pro ni Dustin znamená velké nebezpečí, jak Sáře tvrdí May? Navíc se kolem Sáry točí její spolužák Jonathan, který o ni má velký zájem. Sára se snaží zjistit, co se s Dustinem děje a má podezření, že ji May něco tají. Vše vyvrcholí na večírku, kde Sára přistihne Dustina jak saje krev z ruky zraněné spolužačky. Tvrdí, že jí jen zastavoval krvácející ránu, ale je to pravda? Následují další podivná setkání Sáry a Dustina. Sára už tuší, co se s Dustinem děje. Příběh končí v tom nejnapínavějším, takže je jasné, že nás čeká pokračování. Já osobně jsem dost napjatá a na další díl se těším, MUSÍM přece vědět jak to se Sárou a Dustinem dopadne.
I když mi už dávno není náct, mám ráda knihy s upíří tématikou a tzv. YA literaturu vůbec. V dobách mého mládí tyto knihy na našem trhu chyběly, takže si to vynahrazuji teď. :-). Chvílemi mi děj připomínal mé oblíbené Stmívání, především prostředím, ve kterém se odehrává - malé městečko a střední škola. Román Polibek nesmrtelnosti jsem doslova zhltla. Příběh introvertky Sáry, která je mi svou povahou velmi blízká, můžu ke čtení doporučit, na své si přijdou milovníci tajemna, milostných romancí a knih s upíří tématikou. 

(Recenze pro nakladatelství FRAGMENT)

Žádné komentáře:

Okomentovat