pondělí 16. dubna 2012

Dokonalá nevěsta

Moje oblíbená Sophie Kinsella přišla opět s oddechovkou, které nechybí humor ani lehká romantika. Milly má těsně před svatbou s milým, laskavým a nechutně bohatým Simonem. Plánují nákladnou svatbu, která musí být tip top do nejmenšího detailu. No..plánují...velká svatba je snem Millyiny matky, která se do příprav pustila s velkou vervou. Milly se připravuje na velké focení a právě fotograf je ten, který odhalí její velké tajemství, které by nejraději pohřbila hluboko do země. Milly už totiž jednou vdaná byla. Vlastně vdaná pořád JE. Když  jí bylo osmnáct, pomohla jednomu sympatickému Američanovi narychlo spíchnutým sňatkem k pobytu v Británii. A právě fotograf, který je tehdy zvěčnil, Milly po letech fotografuje. Co s tím, čtyři dny před svatbou? Začíná tak kolotoč leckdy humorných situací. Nevěsta hledá svého stále ještě manžela, její snoubenec je nešťastný, protože jej jeho otec trumfuje nákladnými dary novomanželům, Milliyna matka si hraje na snobku, kterou vůbec není a pohřbívá své manželství, sestra Isobel je těhotná a nikomu to nechce říct...
Jak to všechno dopadne? Samozřejmě, že dobře, detaily prozrazovat nebudu, ale je to jasné, protože Sophie Kinsella jinak ani nepíše. Román jsem měla přelouskaný za večer, až mi to bylo líto, protože jsem si čtení opravdu užívala. Nemluvě o krásné obálce, na kterou jsem pořád musela koukat. :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj :) kniha je vážně pěkná, ale já mám menší problém. Koupila jsem si tuto knihu, ale myslím, že mi tam chybí na konci pár stránek. Končím na straně 275. Chtěla jsem se zeptat na jaké straně kniha končí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám ji zrovna po ruce,ale podle katalogu má tahle knížka 280 stránek.

    OdpovědětVymazat