sobota 19. prosince 2009

Mokopko, děkuju :)

Ve čtvrtek na mě čekalo ve schránce milé překvapení. Bloggerka Mokopka, jejíž blog patří mezi mé oblíbené, mi poslala dáreček. Tedy, bylo jich víc, moc děkuju.
Nádherná srdíčka a zvonek z perníkového těsta, moc krásně voní. ;-)
roztomilý sádrový andělíček
velmi hezké, ručně vytvořené vánoční přání.
A nakonec bublinková pukací folie. V té to bylo všechno hezky zabaleno, já měla radost i z ní, protože pukání bublinek je moje oblíbená činnost (a koho ne, že? ;-))
Ještě jednou za tyto milé dárky děkuji, budou nádhernou výzdobou na vánočním stromku.
Mokopka je velmi "rukošikovná", můj pravý opak, chodím se k ní a k dalším tvořilkám kochat jejich výrobky a nasávám pohodu, která vyzařuje z jejich blogů.
Díky, krásné Vánoce všem.

2 komentáře:

  1. Milá Knihomilko, přeju Vám krásné vánoční svátky a těším se na další zajímavý obsah na Vašem weblogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Knihomilko, preji krasne proziti vanocnich svatku a vse nejlepsi do noveho roku :))

    OdpovědětVymazat