pondělí 28. prosince 2009

Ježíšek přišel...

...a donesl nám dárky. Byla jsem příjemně překvapená, protože mi nadělil ságu Stmívání. Já VÍM, že je to hlavně pro náctileté, ale když mně se to tak moc líbí ;-). Jen to Ježíšek kupoval postupně a myslel si, že je to jen trilogie. Když mě viděl v Tescu, jak listuju čtvrtým dílem, chtěl ho dokoupit, ale už nebyl. Tak jsme ho s Ježíškem pořídili na Štěpána. Zjistili jsme, že byl, jen ho dali do špatné police.
Dostala jsem i knížku, kterou jsem moc chtěla - Flavii Leng: Můj život s Daphne du Maurieur.

Ještě jsem byla potěšena nadílkou výborných filmů (Piano, Prázdniny, Amelie z Montmartru a Stopy ve sněhu).
Při včerejším brouzdání po nákupním centru v Ostravě jsem vlezla do Levných knih a udělala si další radost. Za 49 Kč jsem si pořídila knížku Polévka z granátových jablek od Marshi Mehran. Odehrává se v zapadlé vesnici v Irsku, kam přijíždějí tři íránské sestry a otevírají si tam restauraci.
Už se moc těším na čtení.

Žádné komentáře:

Okomentovat