pondělí 14. prosince 2009

Děkuji... :-)


Děkuji šikovné tvořilce Monice za ocenění, které udělila mému blogu. Myslím, že jsem k němu přišla jako slepý(á) k houslím, protože tuto cenu mívají vesměs blogy rukošikovných autorek. Já mám ručičky levé, málokdy se mi něco povede vyrobit.
Těší mě, pokud někoho inspirují moje knižní tipy.
Tím víc si tohoto ocenění vážím a jsem ráda, že jsem mezi bloggery zapadla.
Sedm faktů o své osobě jsem sepsala už o něco dříve ;-).
Nominaci dávám dále svým oblíbeným bloggerkám, rukošikovným kamarádkám a také kolegyním ;-): Beaute, Mokopce, Sonne, E.T., Aknezobce, Soně a Helči.

4 komentáře:

  1. Blahopřeji. Je to zasloužené ocenění:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ohóó, děkuji a budu se snažit nezklamat. Za co to bylo, za knihovnická trika, tašky a spol? :-) ET

    OdpovědětVymazat
  3. Tak knihovnická trička a tašky mě nadchly taky. Jezdím s nálepkou na sklo Librarian on the board ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, děkuji moc za ocenění, mám z něj velkou radost, zjistila jsem to pozdě, ale přece. I já se sem chodím ráda koukat a hlavně číst mílé řádky...

    OdpovědětVymazat