pondělí 7. září 2009

Vyprávěj


Vyprávěj je název nového seriálu, který od minulého pondělí uvádí Česká televize. Jedná se o retro seriál, který se vrací do 60. let 20. století. Pro spoustu diváků je to dávno minulá, stejně tak i pro mě, v době, kdy vyprávění začíná jsem ještě nějakých dvanáct byla na houbách ;-).
Vypravěč Honza diváky seznamuje se svou rodinou. Začátek příběhu je datován do roku 1964, kdy jeden z hrdinů, vysokoškolák Karel potkává svou budoucí ženu, slovenskou studentku Evu.
Do jejich osudů, i do osudů dalších členů jejich rodiny zasahují významné události následujících čtyřiceti let, jako např. srpen 1968, první metro, fronty na nedostatkové zboží a podobně.
První díl se mi líbil hodně, seriál budu sledovat dál. A nejen kvůli skvělým hercům, kteří do něj byli obsazeni. Musím si trošku přihřát polívčičku, protože režisérem je Biser Arichtev, který chodil na stejnou střední školu jako já, jen o rok výš ;-). Autogram neseženu, neb se s Mistrem osobně neznám, bohužel. No jo, já byla vždycky děvče nesmělé :-).
Dnešní díl se jmenuje "Je to ten pravý" a Eva v něm bude řešit, jestli si dobře vybrala svého budoucího partnera. Karel nechce dát úplatek, aby mohl s Evou společně bydlet na koleji a dojde tak k první partnerské hádce.

Úvodní písničku k seriálu složil Michal Hrůza.

Žádné komentáře:

Okomentovat