pondělí 7. září 2009

Hornické slavnosti


V sobotu jsme šli na každoroční hornické slavnosti. Já chtěla především vidět své oblíbené Horkýže slíže. Byli perfektní, jako vždycky. Byla jsem na nich třikrát, pokaždé byli skvělí a hlavně zábavní. Hráli svoje osvědčené fláky, bavili publikum a nešetřili peprnými slůvky. Ale to k nim tak nějak patří. Mezi dalšími vystupujícími byli Monkey Business a Olympic. Tyhle dvě kapely mám ráda, od Olympicu hlavně staré pecky, ale nikdy jsem ani jednu neviděla hrát naživo.
Monkey Business dostali asi všechny přítomné. Vystupovali bez Tonyi Graves, která předskakovala Macy Gray, na zástup si dovezli Terezu Černochovou. Tu jsem vůbec nepoznala, i když jsem stála přímo pod pódiem. Změnila účes a vyloupla se z ní sexbomba :-).
Matěj Ruppert - to je kapitola sama pro sebe. Úžasný, charismatický "malý velký muž". Na pódiu předvedl výbornou show, při které mu Tereza zdatně sekundovala. Dokonce ukázal svá proslulá koncertní tanga ;-).
Asi největší účast měli legendární Olympici. Sešli se návštěvníci různých věkových kategorií, od malých dětí po důchodce. Bodejť by ne, když tahle parta vystupuje nějakých čtyřicet let a pořád slaví úspěchy, hlavně svými staršími kousky.
Letos se mi slavnosti líbily, měli jsme na nich s kolegyňkama být pracovně, ale ráno nepřálo počasí. To se umoudřilo až někdy po obědě.
I tak se horničák vydařil. Doufám, že příští rok to bude stejně tak fajn jako letos.

Žádné komentáře:

Okomentovat