pondělí 7. března 2016

Už zase... :-)


Už zase jsem vlezla do Levných knih. Nikdy nemůžu odolat.
Jarmark marnosti je ještě loňská záležitost (vydyndáno v prosinci k svátku). Těšila jsem se, že si ji přečtu přes Vánoce, je to takové to "hutné" zimní čtení. No nedostalo se na ni, takže čeká na dlouhé letní noci.

Další kousky jsem koupila minulý týden:

Starosta casterbridgeský je klasika od Thomase Hardyho. Četla jsem ji už kdysi před lety a ráda se k ní vrátím. Styl jeho psaní se mi líbí.

Astin deník je kniha, které bych si tam málem nevšimla. Napsala ji Barbara Vineová. Jestli je vám jméno trochu povědomé, možná jste jej zachytili v souvislosti s Ruth Rendellovou, je to totiž její pseudonym. Pro mě záruka skvělého psychologického románu.

Lahůdka na konec - to je Evropa v rodině. Popisuje osudy aristokratů z Pobaltí v průběhu 20. století. Mám takové memoáry ráda a pro Pobaltí mám slabost.

A než příště zabrousím do Levných knih, plácněte mě někdo přes ruku :-).

1 komentář: