pondělí 28. července 2014

Na letní notu

"Můžete mi prosím doporučit něco na dovolenou"
"Jaký žánr?"
"Něco lehkého, čtivého, žádnou detektivku... Abych u toho nemusela přemýšlet."

V takovém duchu se nesou hovory mezi knihovnicemi a čtenářkami zhruba od května, kdy začíná sezóna dovolených a ony u nás hledají knížky, které by si na ni mohly vzít sebou. Detektivky a thrillery většinou mění za humorné a romantické knížky.
(Záměrně jsem v tomto dialogu použila ženský rod, protože chlapi vesměs jedou ve své linii a žánry moc často nestřídají, taková je alespoň moje zkušenost.)

I já mám momentálně období, kdy odkládám detektivky do police a vytáhnu je až s prvním zatopením v kotli. Promiň, Harry. :-)
Mám ráda oddechové čtivo, ne však přeslazené harlekýny.
Nasyslila jsem si už pěknou hromadu, ze které postupně beru. Kvalita fotky je mizerná - fotila jsem, když už bylo kapku šero :)




Na obrázku chybí nejnovější "Saša Hrnčířová" neboli Alexandra Potter a její knížka Na stejné vlně, kterou jsem už stačila přečíst.
Z této kupky jsem o víkendu dočetla Kate Morton: Tajemství letního odpoledne a musím říct, že knížka stojí za přečtení, nedá se od ní odtrhnout. A rozečetla jsem Láska v Provenci od Bridget Asher, zatím se mi líbí moc :)

Je pondělí, se skoro týdenním zpožděním nám dorazily novinky.  A už mám vybráno:




O knihách Zmrzlinář a Drahý život budu psát recenze určitě, protože je zpracovávám pro knižní databázi naší knihovny. Ostatní se uvidí. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat