úterý 11. června 2013

Jarní biblioperličky



Tak jsem měla zase bedlivě nastražené ucho :-)


Dnešní perla:  Návštěvník odchází z internetu a chce svou průkazku. Jelikož jsem jich tam měla hodně, ptám se na jméno.
 "Mmmm", zněla odpověď.
 "Poprosím jméno", nedala jsem se.
 "Pepa", nedal se návštěvník.
 "Jenže Pepů je hodně, příjmení mi neřeknete?"
 "Ne, neřeknu před tolika lidma".

"Potřeboval bych půjčit Lakomce. A pak to..no...Povídky z jedné čapky." :-)

Slova čtenářky: "Tak tu Urbaníkovou jsem přečetla na jeden zásah." :-)

"Prosím vás, knížku Ještě mě nezabíjej od Frolingové máte?"
"???? Frolingová? Tak se jmenuje ta autorka?"
"Jojo, tak mi to napsala švagrová."
Pátráme, hledáme...název povědomý...ona to byla Fieldingová. :-)

"Máte Maryšu?"
"Máme, oddíl Poezie a dramata, pod písmenem M, Mrštíkové. Jde to podle abecedy."
Po chvíli.....
"Mám to hledat pod M?"
"Ano, M..:Mrštíkové..je to seřazeno abecedně."
"Ale tady to není."
Dívka třímá Máchu.
"Mrštíkové...takže je to dál..tady."
"Aháááááá, no já do knihovny nechodím, tak nevím, jak to tu máte."

Žádné komentáře:

Okomentovat