pondělí 6. srpna 2012

Letní perličky


Hláška dne: "Napsala bych si jak jdou po sobě ty knížky...Takže to je Setmění a dál prosím? " :))))

"Prosím vás, já bych potřebovala Farmu zvířat..to je Ortwel, že?" "Orwell". "Jo vlastně, Ornel" :)))))))


"Byla byste tak moc hodná a secvakla mi ty papíry sešívačkou?" Podávám mladíkovi koníka: "Cvakněte si jak potřebujete." Ještě že v tom koni není žádný alkohol :D

Černý humor: "Dáte mi knížky na dva měsíce?" "Jo, jo, dám...takže to máte do 11. září. Bude se vám to dobře pamatovat."


Další hláška dne: " Mám tady na flašce jeden dokument, můžete mi ho vytisknout?" :))


Hláška dne: "Dobrý den, mohl bych si půjčit internet?" :)))))


Net se u nás spouští přes tlačítko Start. Uživatel volá: "to nejede!!!" a kouká na to zdálky. Tak PC na dálkové ovládání ještě fakt nemáme.

Čtenář, který si jednou týdně brává noviny z týdne předchozího nám povídá: "Tak nevím, jestli noviny z minulé středy vůbec nebyly nebo jsem je někde ZASRAL." 


A jedna pro zasmání: Kontrolujeme aktuální údaje u čtenářky, která má nad 70 let, tudíž registraci zdarma. Ptáme se na telefonní číslo. Ona si není jistá, tak vytáhne mobil, hledá číslo, ukáže ho kolegyni. Ta omylem zmáčkne cosi, číslo zmizí. Chtěla jsem jim pomoct, že bych se mrkla. Mám Nokii, tak jestli je to podobné jako u mě. Ptám se čtenářky: "To máte Nokii?" "Ne, mobil." :)))))))

1 komentář:

  1. :D :D To jsou super hlášky! U nás v knihovně je to spíš jako v pohřebním ústavu - vážné tváře a úplné ticho :D

    OdpovědětVymazat