pátek 15. července 2016

A zase Levné knihy :-)


Nesmím tam chodit, nesmím tam chodit, nesmím tam chodit. Tak tohle si můžu opakovat dnes a denně a stejně nikdy neodolám. V Levných knihách se dají najít opravdu poklady.

Obě knížky naprosto skvělé. Zlaté náměstí je taková oddechovka o ženách ze současného Irska, autorka je moje oblíbená, mám ráda její styl psaní.
Sladké zapomínání - to je na první pohled romantika, ale pozor, opravdu jen na pohled. Hrdinka sice řeší milostné problémy, zároveň se kniha dotýká i tématu holocaustu.

Navnadila jsem vás? Vezmete LK útokem?

2 komentáře:

  1. Zlaté náměstí bylo skvělé! Vtipné, uklidňující a návykové :) do Levných knih chodit nemůžu. Vlastně nemůžu chodit do žádných knih. Ani bych nepoznala, že jsem kdy brala nějakou výplatu. A manžel by mi zabavil knihovnu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu rozumím, taky tam moc často nechodím, ale když se tam dostanu, jsem schopná strávit tam mládí a utratit majlant. No tak už to s námi knihomoly prostě je. :)

    OdpovědětVymazat