středa 1. července 2015

Utubering 2015

Tak jsem se stala obětním beránkem a doprovodila svého školáka puberťáka na první Utubering, který se konal v sobotu 27. 6. v Praze.

Utubering? Co to je? To se mě ptalo hodně lidí. Přiznám se, že bych asi taky netušila, o co přesně jde, kdybych nebyla zasvěcená.
Utubering je open air festival pro mladé milovníky virtuálního světa. Děti a teenageři měli možnost setkat se se svými idoly, které povětšinou sledují na youtube.

Letos byl pořádán první ročník, jak už jsem napsala, zaměřený je hlavně na mládež. Ale kdo by dneska své dětičky pustil jen tak do světa? Organizátoři mysleli i na tohle a pro rodiče, kteří své ratolesti nechtějí pustit z očí, připravili rodičovský koutek.

Pubošovo nadšení bylo velké. "Budeme tu až do desíti", bylo mi oznámeno. Moje koulení očima nebylo bráno v potaz. :-). "Máš tam zónu pro rodiče".
Nakonec nám ale stačily dvě hodiny, aby si školák prošel vše, co ho zajímalo, vyfotil se se svými idoly a vymámil z nich podpis.
Takže já  nakonec do rodičovského koutku ani nemusela, hurááá.
Vcelku to bylo fajn, až na to, že se sem sjela asi celá republika /jo, já vím, máme co mluvit/ :-). Takovou návštěvnost jsem vůbec nečekala. Pozorovala jsem lidi kolem sebe, věděla jsem, že na akci bude i kamarádka, kterou znám spíše virtuálně /viděly jsme se jen jednou, před lety/, ale nebyla šance na ni narazit. Paradoxně - při koukání kolem jsem natrefila na manželova známého :-D. A taky jsem zjistila, že každý má svého dvojníka :-).
Všude kolem stánky s jídlem a pitím (předraženým), všude kolem stánky se suvenýry (ještě dražšími).
Sem tam pršelo, ale dalo se to zvládnout. Jsem zvědavá, jestli nás to za rok čeká zas.













Žádné komentáře:

Okomentovat